1-а 1-б клас лфк дистанційне навчання 31.01-02.02.23


 тема уроку.

1.Комплекс вправ-енерджайзерів на підвищення пізнавальної активності

Комплекс №2 «Меблі»

2.Комплекс вправ ігрового стретчинг №6 «Загадаємо бажання».

3.Комплекс вправ сенс моторного тренування  №6 «Повітряні пакети» (з пакетами).
 

ЗАВДАННЯ№1.

Вправи для розвитку уваги.

Характерною віковою особливістю в шестирічному віці є нерозвинута увага. У них домінує мимовільна увага, спрямована на нові, яскраві, несподівані та захоплюючі обєкти. Слабкість гальмівних процесів у цьому віці зумовлює і таку рису уваги дітей, як її нестійкість. Виконуючи певні види вправ, можна досягнути її стійкості.

1. Батьки пропонують дитині уважно оглянути кімнату і знайти шість предметів: які містять геометричні фігури (коло, квадрат, трикутник, прямокутник); які мають певне забарвлення (червоне, зелене тощо); які виготовлені з матеріалів (дерево, пластмаса, скло, метал).

2. Гра "Три пункти", яка стимулює розвиток обсягу уваги. Ви пропонуєте дитині зайняти зручну для неї позу і завмерти в ній, тобто не рухатися. При цьому малюк повинен вислухати і запам'ятати три пункти завдання. Потім ви кажете: "Раз, два, три - біжи!" - І дитина швидко виконує всі пункти завдання, причому саме в тій послідовності, в якій вони звучали. Завдання можуть бути самі різні, наприклад:

- Пункт перший. Плеснути в долоні три рази;

- Пункт другий. Назви які-небудь меблі;

- Пункт третій. Встань поруч із предметом, зробленим з дерева.

Коли дитина освоїться з правилами гри, можна запропонувати їй ускладнений варіант.

Ускладнене завдання:

- Пункт перший. Підстрибни стільки разів, скільки тобі років;

- Пункт другий. Напиши в зошиті назву водоплавної птиці;

- Пункт третій. Встань поруч з предметом, який починається на букву "С".

Завдання можна ускладнювати, збільшуючи кількість пунктів до 4-5. В цю гру добре грати з двома - п'ятьма дітьми.

3. Для розвитку уваги пограйте з дитиною в гру за типом тесту "коректурна проба". Ця гра допоможе розвинути багато властивостей уваги: ​​розподіл, переключення, обсяг і стійкість.

Для гри пі дійде будь-який текст з газети або старого журналу з великим шрифтом. Первинне завдання звучить так: "За моїм сигналом закресли всі букви " о "однією рискою". Добре, якщо і дорослий буде брати участь в грі і теж займиться викреслюванням букв у своєму тексті. Граючи перший раз, дорослому необхідно придивитися, чи правильно рухається поглядом по тексту малюк. Правильний рух аналогічно переміщенню погляду в процесі читання: зліва - направо, зверху - вниз. Якщо дитина викреслює букви хаотично або в 

чого знову накривають їх газетним аркушем. Тепер запитаємо граючого: що змінилося в розташуванні предметів, які з них були перекладені?

Не думайте, що відповісти на це питання завжди буде легко!


ЗАВДАННЯ№2.

ЗАВДАННЯ№3



Стретчинг – це комплекс спеціальних фізичних вправ, які спрямовані на поступове збільшення рухового діапазону всіх груп м'язів. Дитячий стретчинг – окремий напрямок фітнесу для дітей. Постійні заняття цими вправами допомагають дитині зберігати жвавими і активними всі суглоби, підвищується еластичність зв'язкового і сухожильного апаратів.

ЗРОБИТЬ ЦІ ВПРАВИ.


  1. «Балерина» – це вправа для рук. Треба встати прямо, ноги злегка зігнути в колінах, а стопи розгорнути в різні сторони. Плавно ручки повинні зімкнутися за спиною на рівні попереку. Потримавши їх так, слід повернутися в початкове положення і повторити. Вправа відмінно підходить для історій про олов'яній солдатик, про принцес, які любили бали й танці, про фей.
  2. «Бігун» – вправа для ніг. На одній нозі потрібно зробити випад, зробивши крок вперед, зігнувши її в колінному суглобі. Друга ніжка залишається прямою. Важливо, щоб стопи дивилися строго вперед, не в сторони. Ручки впираються в коліна, тіло злегка йде вперед, але спинку згинати не варто. Пряма нога ззаду поступово і дуже плавно приділяється назад, поки не виникає почуття напруженості мускулатури в ній. Потім вправу роблять на другу ногу. Цей прийом відмінно піді йде для опису того, як царевичі поспішають на допомогу, як переслідують ворога або дракона.
  3. «Конячка» – вправи для спини і живота. Дитина стоїть на четвереньках, по черзі відводячи до напруги в м'язах праву і ліву ногу назад поперемінно, а потім роблячи це ж з руками. Важливо тримати спину прямою. Згодиться для демонстрації геройських коней супер героїв і принців.
  4. «Гімнаст» – вправа для стегон. Потрібен м'яч. Дитина сидить, упираючись руками в підлогу ззаду, ноги широко розведені в різні боки. В руки потрібно взяти м'ячик і поступово рухати його вперед, не змінюючи положення ніг. Ця вправа допоможе наочно показати, як їде, наприклад, карета, або як гурт мандрівних героїв казки повільно просувається по лісі.
  5. «Кобра» – лежачи на животі, потрібно підняти голову вище і прошипіти. Вправа ускладняються звиваються рухи корпусом, як справжня змія повзе.
  6. БАЖАЮ ВСІМ ГАРНОГО ДНЯ.!

Коментарі