ЛФК ДІСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 6-А6-Б 11.04- 14.04.22

  Доброго дня, любі учні!

Вітаю вас на уроці ЛФК, який ви знову спробуєте пройти самостійно.

ТЕМА УРОКУ-Тема уроку.

1.Комплекс ігрового стретчингу.

2.парне тренування.

3.релаксійні вправи.

Я вам підготувала завдання. Будьте уважні. Lets Go!!



Завдання 1. Рекомендації з організації простору та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ у домашніх умовах. З ними всі ознайомились. Починаємо вправи кора.



Завдання 2.






 Вправи для дихання

1.Надуваючи повітряну кульку (або надувну іграшку чи подушку) протягом 5-6 хвилин двічі на день, можна неабияк збільшити силу всіх дихальних м’язів та ємність легень.

2.Дихання «квадратом». Чергування дихання за схемою «вдих-затримка-видих-затримка», при цьому приділяючи кожному з компонентів однакову кількість часу – по 10 секунд (можна почати з меншої тривалості). 5-6 хвилин двічі на день

3.Дихання з опором. Виконати повільний вдих носом, а видих (довший, ніж вдих) – через трохи стиснуті губи. 5-8 хвилин двічі на день

4.Стимуляція діафрагмального дихання. Стоячи (або лежачи на спині) і поклавши (для контролю) одну руку на грудну клітину, а другу – на живіт, дихати за рахунок роботи м’язів живота. 5-6 хвилин двічі на день

5.У положенні сидячи, витягнувши руки перед собою і склавши пальці в замок, зробити глибокий вдих носом, а на видиху повільно рухати зчепленими руками ліворуч-праворуч, до повного видиху. Після цього повернутися у початкове положення і зробити вдих. 8-10 повторень двічі на день

6.У положенні стоячи повільно підвести руки через сторони вгору, вдихаючи носом, і потягнутися вгору. З видихом опустити руки і повернутися у початкове положення. 8-10 повторень двічі на день

7.У положенні сидячи або лежачи, згинати та розгинати ноги в колінних суглобах, підтягуючи їх якомога вище до грудей. 8-10 повторень двічі на день

 

ЗАВДАННЯ.3. 

 РЕЛАКСАЦІЙНІ ВПРАВИ ДЛЯ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ

Шкільні роки – це найважливіший етап у житті людини, протягом якого найактивніше формується її особистість. Проте деякі діти, особливо такі, що відзначаються надмірною чутливістю нервової системи, зазнають у школі емоційних навантажень. Оцінки, відповіді перед класом, перевірочні роботи – все це стає приводом для переживання, острахів. Одним з методів, спрямованих на зняття нервово-психічного напруження, скутості, зниження тривожності, стабілізацію психоемоційного стану, заспокоєння є застосування релаксаційних технік.                        Більшість представлених вправ можна застосовувати з дітьми, починаючи з самого початку шкільного життя. Найпростіші вправи, такі як «Метелик», «Кулька», «Лимон», «Пташки», «Спляче кошеня», «Сонечко і хмаринка» будуть доцільними і для навчання релаксаційним технікам дошкільників. Головне дати дітям інструкцію відповідно до віку. Наприклад, показати дітям, як у метелика плавно рухаються крила вгору-вниз при виконанні рухової вправи «Метелик», на м’ячику показати, як потрібно «вичавлювати» сік з лимона при виконанні вправи «Лимон» тощо.

 

Вправа «Ліфт».

         Покладіть долоню на живіт. Уявіть, що живіт – це перший поверх будинку. Трохи вище – шлунок – це другий поверх. Потримайте там долоню. Тепер покладіть її на груди й уявіть, що це третій поверх. Приготуйтеся, ми починаємо «поїздку на ліфті». Вдихніть ротом глибоко і повільно так, щоб повітря дійшло до першого поверху – до живота. Затримайте подих. Видихніть ротом. Вдихніть і «підніміть ліфт» ще на один поверх – до грудей. Затримайте подих. Видихніть ротом. Під час видиху ви відчуваєте, що напруження та хвилювання виходить із тіла, немов із дверей ліфта (декілька разів).

 

Вправа «Метелик».

         Заплющте очі і слухайте мій голос. Дихайте глибоко і спокійно. Уявіть собі, що ви сидите на галявині у прекрасний літній день. Просто перед собою бачите чудового метелика, який пурхає із квітки на квітку. Простежте за рухами його крил. Рухи легкі та граціозні. Тепер нехай кожен уявить, що він метелик, що в нього гарні великі крила. Відчуйте, як ваші крила повільно і плавно рухаються вгору-вниз. Насолоджуйтеся відчуттям ширяння в повітрі. А тепер гляньте на строкату галявину, над якою летите. Подивіться, скільки на ній яскравих квітів. Знайдіть очима найгарнішу квітку й поступово починайте наближатися до неї. Ви вже відчуваєте її аромат… Повільно і плавно ви сідаєте на м’яку пахучу середину квітки. Вдихніть ще раз її пахощі і… розплющте очі. Розкажіть про свої відчуття.

 

Вправа «Летючий килим».

         Ми на чарівному килимі-літаку плавно і повільно піднімаємося. Він несе нас по небу, тихенько погойдує, заколисуючи. Вітерець ніжно обдуває втомлені тіла, відпочиваємо… Далеко внизу пропливають будинки, ліси, ріки й озера… Поступово килим-літак починає зниження й приземляється в нашій кімнаті… потягуємося, робимо глибокий вдих і видих, розплющуємо очі.

 

Вправа «Засмагаємо».

Уявіть собі, що ноги засмагають на сонечку (витягніть ноги вперед, сидячи на стільцях). Підніміть ноги вверх, потримайте їх так. Ноги напружилися. Напружені ноги стали твердими, кам’яними. Опустіть ноги. Вони втомилися, а тепер відпочивають, розслаблюються. Як добре, приємно стало. Вдих – пауза, видих – пауза.

 

Ми прекрасно засмагаємо! Вище ноги піднімаємо!

 

Тримаємо … Тримаємо … Напружуємо …

 

Загораємо! Опускаємо… Ноги не напружені, розслаблені.

 

Вправа «Кулька».

Уявіть, що ви надуваєте повітряну кулю. Покладіть руку на живіт. Надувайте живіт, ніби це велика повітряна куля. М’язи живота напружуються. Це сильне, неприємне напруження! Зробіть спокійний вдих животом так, щоб рукою відчути невелике напруження м’язів. Плечей не піднімайте. Вдих – пауза, видих – пауза. М’язи живота розслабилися, стали м’якими. Тепер легко вдихніть знову. Повітря легко входить всередину. І видих вільний, ненапружений

 

От як кульку надуваємо! А рукою перевіряємо (вдих)

 

Кулька лопнула, видихаємо. Наші м’язи розслаблюємо

 

Дихається вільно… легко… рівно… глибоко…»

Бажаю всім гарного настрію.!11

Коментарі