Доброго дня, любі учні!
НОВІ ПРАВИЛА.
1.Якщо вчитель оголошує "Повітряна тривога в Зап.
обіласті" і закінчує конференцію, то ви;-зразу, не ПАНІКУЮЧИ, переходити в безпечне місце, при можливості вимикаючи гаджети,
-повідомляєте інформацію батькам, якщо вони не знають.
-в залежності від довжини тривоги вчитель додатково повідомить час продовження або перенесення конференції.
2.Якщо ви знаходитися в ін. облості і у вас лунає сирена (а у нас тихо ) виходите з конференції до безпечного місця, при можливості- пишете в групу, що у вас сирена.
3.Якщо ви знаходитися за кордоном під час тривоги у нас працюєте самостійно.
ЯКЩО НА ЧАС ПОЧАТКУ 1 УРОКУ В ЗАПОРІЖЖІ ТРИВОГА-НА УРОК НЕ ЗАХОДИТЕ, ВЧИТЕЛЬ ПОВІДОМИТЬ ІН. ЧАС.
ТЕМА УРОКУ.
1.КОМПЛЕКС'' ЕМОЦІЇ".
2.КОМПЛЕКС ВПРАВ ІГРОВОГО СТРЕТЧИНГУ.
3.КОМПЛЕКС РЕЛАКССЦІЙНИХ ВПРАВ.
Вправа: «Установки на емоції»
Наступна вправа дозволяє проаналізувати, які установки на емоції мають ваші учні. Попросіть їх згадати: що казали батьки, вчителі, що діти читали у книжках, бачили у кіно, які прислів’я і приказки про емоції пам’ятають? Проаналізуйте, як ці установки впливають на їхню поведінку та емоційний стан? Чи в усіх випадках вони корисні? Які емоції та тип поведінки вони заохочують, а які ні?
Наприклад:
«Гніватися – не красиво». (Блокує – гнів; заохочує – покору, придушення гніву, сором, тривожність через свій вигляд, уявлення про «негідні» емоції)
«Плакати – соромно», (Блокує – страх, образу, природній спосіб зниження стресу; заохочує – сором, тривожність через негідні емоції, витіснення страху, перетворення його на емоцію гніву, самостійність)
«Горе, як і рваний одяг, варто лишати вдома». (Блокує – злість, образу, бажання пожалітися, показовий сум, опору на інших; заохочує – сором, імітацію доброго настрою, приховування домашніх проблем, вирішення проблем самотужки)
Емоційний інтелект не лише сприяє життєвому успіху. Розвинений EQ підвищує задоволення від життя. Зрештою, молодому поколінню набридло бути виключно ефективними, вони хочуть бути щасливим, а емоційний інтелект – одна з можливостей віднайти внутрішню гармонію.
2. наступна вправа .
Коментарі
Дописати коментар