Ланцюжок «Добре/погано»
Одна дитина починає, інша продовжує.
Приклад: - Грати у футбол – це добре, тому що багато рухатись корисно для здоров’я. Друга дитина продовжує: «Багато рухатись погано, тому що можна невдало впасти».
Ігри-бесіди «А що буде якщо?»
Завчасно підготуйте життєві ситуації, які часто трапляються з дітьми.
- А що буде, якщо всі будуть лише кричати?
- Всі будуть говорити лише неправду?
- Всі перестануть навчатись?
Вправа «Уяви та домалюй»
Уявіть людину, яку вам неприємно згадувати. Тепер подумки домалюйте їй вуса й рожеві вуха кролика.
Учитель: - Як вона вам тепер? Що ви відчуваєте ?
- А ще можна приміряти короткі штанці, як у Карлсона. Можна з пропелером.
Власне закінчення історії
Розповідаєте відому казку, потім на певному моменті зупиняєтесь і пропонуєте дитині запропонувати власне закінчення казки.
Приклад: Як ти гадаєш, а що було далі? Яких героїв можна додати?
А що у капелюху?
Розпишіть на листочках запитання, що хвилюють. Потім кожний з дітей дістає один з них і відповідає на запитання.
Приклад: Що ти будеш робити, якщо загубишся у торговому центрі?
Вправа «Продовж речення»
Необхідно продовжити речення першими-ліпшими фразами, що спадають на думку. Можна використовувати м’яч.
Приклад:
- Більше за все я боюся...
- Мене засмучує...
- Я нервую, коли…
- Мій найбільший страх – це….
Гра «Інтерв’ю»
Ви називаєте будь-яку тематику, далі задаєте питання дитині. Потім навпаки.
Важливо!!! Питання повинні передбачати розгорнуту змістовну відповідь, а не «так» або «ні».
Приклад: А чому ти так сильно не любиш читати?
Бій траблшутерів
Пропонуєте для вирішення певну життєву ситуацію. Дітей об'єднуємо в команди. Робота у вигляді змагання: хто запропонує більше ефективних рішень.
Коментарі
Дописати коментар