розробка комплексу ритмопластичних вправ.

Картотека "Игры и упражнения по ритмопластике"
картотека на те

А. Дихальна гімнастика, ритмопластичні вправи

Б. активні рухи стопою, ідеомоторні вправи, ізометричне напруження м’язів гомілки
В. ідеомоторні вправи, дихальна гімнастика
Г. вправи на закріплення правильної постави, рефлек-торні вправи
Д. активні рухи в колінному суглобі, ротаційні рухи стопою

756. До ЕКГ-ознак неадекватності при велоергометричній пробі відноситься: А. збільшення амплітуди зубця R до 50 % Б. скорочення інтервалу РQ В. косо східна депресія сегменту SТ Г. горизонтальна депресія сегменту SТ на 0,3 мм Д. поява частих шлуночкових екстрасистол

757. Жінка 24 років, породілля (11 доба після пологів), пологи були нормальні, післяпологовий період протікає гладко. Призначена ЛГ. Які завдання в цей період:
А. сприяти прискоренню адаптації організму породіллі до нового стану
Б. підвищити загальний тонус організму, зменшити прилив крові до ділянки малого тазу, сприяти скороченню розтягнутої чревної стінки, запобігти виникненню аномалії положення матки
В. відновити попередню поставу, не допустити опущення та інших аномалій положення матки, підвищити працездатність жінки
Г. покращення крово- і лімфообігу в органах малого таза, загальнозміц
нюючий вплив, підвищення опору організму до інфекції
Д. нормалізація процесів збудження і гальмування, покращення функції серцево-судинної системи, збільшення об’єму легеневої вентиляції

758. Вимірювання ЖЕЛ після трихвилинного бігу на місці має назву проби: А. Шафрановського Б. Руф'є В. Розенталя Г. Лебедєва Д. Генчі

759. Спеціальні вправи при виразковій хворобі шлунка і дванадцятипалої кишки(в фазі ремісії):
А. вправи на тренування м’язів живота, діафрагми, промежини, на розслаблення
Б. вправи для черевної стінки, спини, вправи на розслаблення, вправи дихальні з акцентом на нижнєгрудне та діафрагмальне дихання, лікувальна хода
В. вправи на зміцнення м’язів живота, тазового дна в вихідному положенні лежачи на нахиленій дошці з піднятим ніжним кінцем і в колінно-ліктьовому та колінно-кистьовому положенні
Г. вправи для верхніх кінцівок з підніманням їх вище рівня плечей, підйом та відведення прямих ніг, вправи на координацію рухів
Д. вправи, спрямовані на підвищення внутрішньочеревного тиску, загальнозміцнюючі вправи для всіх м’язовихгруп, дозована хода, циклічні навантаження

760. Рухова якість, від якої в найбільшому ступені залежить фізична працездатність: А. сила Б. спритність В. витривалість Г. швидкість

761. К.Купером для визначення фізичної працездатності в системі оздоровчих занять фізичною культурою запропонований 12-хвилинний тест. Яке фізичне навантаження повинен виконати обстежуваний:
А. велоергометричне навантаження
Б. біг на місці
В. ходьба або біг (за можливостями) на стадіоні
Г. ходьба на місці
Д. підіймання та спуск на сходинці (степ-тест)

762. Раціональна реакція при пробі з навантаженням: А. відсоток збільшення пульсового тиску відповідає такому по ЧСС Б. пульсовий тиск збільшується в меншому ступені, ніж ЧСС В. пульсовий тиск збільшується в більшому ступені, ніж ЧСС Г. пульсовий тиск зменшується

763. У здорових, але нетренованих осіб час затримки дихання на видиху (проба Генчі) коливається у межах (у чоловіків):
А. 10-20 с
Б. 15-25 с
В. 20-30 с
Г. 15-30 с
Д. 25-40 с

764. Для уточнення природи порушення серцевого ритму не використовують пробу з: А. хлоридом калію Б. обзиданом В. атропіном Г. адельфаном

765. Фізіологічні передумови для тестування загальної фізичної працездатності:
А. її зв’язок з комплексом антропометричних показників
Б. її зв’язок з реакціями адаптації організму
В. її зв’язок з аеробними можливостями організму, продуктивністю системи транспортування кисню
Г. її зв’язок з механізмами компенсаторних пристосувань
Д. її зв’язок з загальною витривалістю організму

766. Функціональна залишкова ємність легень складається з суми таких об'ємів та ємностей: А. ЖЄЛ та залишковий об'єм легень Б. ємність вдиху та дихальний об'єм В. залишковий об'єм легень та резервний об'єм видиху Г. резервний об'єм вдиху та дихальний об'єм

767. Хворий С., 51 рік, поступив в кардіологічне відділення лікарні з діагнозом ішемічна хвороба серця, гострий великоочаговий інфаркт міокардабокової стінки лівого шлуночка. При обстеженні встановлено ІІІ клас важкості і призначена 5-тижнева програма реабілітації. В який термін хворому дозволяється сідати у ліжку:
А. на 3-й день
Б. на 7-8 день
В. на 8-10 день
Г. індивідуально
Д. на 5-7 день

768. При больовому печінковому синдромі у спортсмена використовують: А. цвіт глоду Б. лист кропиви В. траву чабрецю Г. кукурудзяні рильця

769. Для середнього ступеня втоми під час занять фізичними вправами характерні такі зовнішні ознаки:
А. незначне почервоніння шкіри
Б. значне почервоніння шкіри
В. неточність виконання команд
Г. дихання через рот
Д. невпевнений крок

770. Призначення дозованого ізометричного навантаження у комплексі лікувальної фізкультури у хворих з гіпертонічною хворобою обумовлено:
А. віком хворого
Б. резервом серцево-судинних реакцій
В. тривалістю уроку лікувальної фізкультури
Г. ускладненнями основного захворювання
Д. станом опорно-рухового апарату

771. Реакцію організму хворого на процедуру ЛФК в картці визначають за:
А. результатами функціональних проб
Б. суб’єктивними даними
В. ЧСС, артеріальним тиском, диханням
Г. результатами лікарсько-педагогічного спостереження
Д. результатами антропометричного дослідження

772. Для лікування виразкової хвороби шлунку у спортсмена не можна використовувати: А. де-нол Б. метандростенолон В. метилурацил Г. альмагель

773. Лікування положенням при інсульті, це надання в положенні лежачи для верхньої кінцівки:
А. пози, протилежній позі Верніке-Мана
Б. пози, що відповідає позі Верніке-Мана
В. положення на здоровому боці
Г. положення на ураженому боці
Д. високо піднятий верхня половина тулуба

774. В гострому та підгострому періодах при шийному остеохондрозі призначають вправи:
А. дихальні вправи
Б. вправи на координацію рухів і рівновагу
В. активні рухи в шийному відділі хребта
Г. вправи на розслаблення м’язів плечевого поясу та кінцівок
Д. вправи для черевного пресу

775. До об'єктивних прикмет неадекватності фізичного навантаження при велоергометрії належить: А. загальна слабкість Б. запаморочення В. порушення координації рухів Г. головний біль

776. Хворий В., 49 років поступив в кардіологічне відділення лікарні з діагнозом: гострий великоочаговий інфаркт міокарда бокової стінки лівого шлуночка. При обстеженні встановлено третій клас важкості ІМ і призначена 5-тижнева програма реабілітації.В який термін слід виходити хворому на вулицю для опанування маршрута дозованої ходьби:
А. на 14-15 день
Б. на 22-24 день
В. на 26-28 день
Г. індивідуально
Д. на 15-22 день

777. Значення адаптаційного потенціалу системи кровообігу за Р.М.Баєвським (без реєстрації ЕКГ), рівне 3,52 відповідає: А. задовільній адаптації Б. напруженню механізмів адаптації В. незадовільній адаптації Г. зриву адаптації
778. Зняттю приступу ядухи хворому на бронхіальну астму допомагають:
А.. короткі затримки дихання на видиху (2-3 с)
Б короткі затримки дихання на вдиху (2-3 с)
В. подовжені затримки на вдиху (5-10 с)
Г. звукова гімнастика
Д. постуральний дренаж

779. Метод дослідження електричної активності серця: А. балістокардіографія Б. фонокардіографія В. ЕКГ Г. ехокардіографія

780. Толерантність до фізичного навантаження вважається достатньою при досягненні ЧСС у велоергометрії:А. 195 - вік Б. 220 - вік В. 170 уд/хв Г. 170 - 1/2 віку

781. В комплекс ЛГ при пневмонії включають:
А. вправи для нижніх кінцівок
Б. дихальні вправи з вимовленням звуків та звукосполучень
В. біг на місці
Г. вправи для верхніх кінцівок
Д. вправи з нахилами тулуба і ротацією

782. Кількість лейкоцитів у сечовому осаду за Нечипоренком: А. 4,0 х 1000000/л Б. 8,0 х 1000000/л В. 20,0 х 1000000/л Г. 100,0 х 1000000/л

783. У хворих інфарктом міокарда виділяють наступну кількість класів важкості:
А. два
Б. три
В. чотири
Г. п’ять
Д. один

784. Протипоказанням для призначення ЛФК при гіпертонічній хворобі є артеріальний тиск:
А. 200/100 мм рт.ст.
Б. 210/100 мм.рт.ст
В. 210/110 мм рт.ст
Г. 210/120 мм рт.ст
Д. 210/95 мм рт.ст

785. Кількість еритроцитів у сечовому осаді за Нечипоренком: А. 1,0 х 1000000/л Б. 2,5 х 1000000/л В. 5,0 х 1000000/л Г. 10,0 х 1000000/л

786. Режими рухової активності на стаціонарному етапі реабілітації:
А. щадний, щадно-тренуючий, тренуючий
Б. стабілізуючий фізичну працездатність, підтримуючий фізичну працездатність
В. суворий ліжковий, розширений ліжковий, напівліжковий, вільний
Г. ліжковий, палатний, щадний
Д. ліжковий, напівліжковий, щадний

787. Нормальна межа концентрації калію в крові: А. 1,5-3,5 ммоль/л Б. 3,5-5,5 ммоль/л В. 5,5-7,5 ммоль/л Г. 7,5-9,5 ммоль/л

788. Основними засобами ЛФК, які застосовуються при рахиті є:
А. масаж, рефлекторні вправи, пасивні вправи
Б. активні вправи, масаж, рефлекторні вправи
В. пасивні вправи, активні вправи, ідеомоторні вправи
Г. ідеомоторні вправи, активні вправи, масаж
Д. корегуюча гімнастика, дихальні вправи

789. На ліжковому режимі при інфаркті міокарду ЛГ спрямована на:
А. поліпшення периферичного кровообігу
Б. тренування в підніманні по сходах
В. адаптацію організму до навантажень
Г. заняття терренкуром
Д. підвищення рівня фізичного стану хворого

790. Норма вмісту глюкози капілярної крові натщесерце у спортсмена: А. 1,33-3,21 ммоль/л Б. 3,33-5,55 ммоль/л В. 5,60-6,60 ммоль/л Г. 6,70-7,33 ммоль/л

791. Хворий 25 років, знаходиться на лікуванні в травматологічному відділенні з переломом правої ключиці. Проведена репозиція відламків і накладена фіксуюча пов’язка. На який день в комплесно-му відновленму лікуванні хворому можливо призначити лікувальну гімнастику:
А. 1-2 день
Б. 2-3 день
В. 3-4 день
Г. 4-5 день
Д. 5-6 день

792. Вміст креатинина в нормі: А. 0,05 ммоль/л Б. 0,15 ммоль/л В. 0,25 ммоль/л Г. 1,2 ммоль/л

793. Які спеціальні вправи проводять при плоскостопості, щоб досягнути виправлення деформації стопи:
А. дихальні вправи, вправи на розтягування
Б. рефлекторні вправи, дихальні вправи
В. спеціальні види ходи, корегуючі вправи
Г. ідеомоторні вправи, загальнозміцнюючі вправи
Д. вправи з предметами, загальнозміцнюючі вправи

794. При лікуванні положенням інсультних хворих укладку на спині і боці слід змінювати кожні
А. 1,5-2 години
Б. 4-6 годин
В. 8-12 годин
Г. півдоби
Д. кожні 20 хв

795. Основні ознаки фізичного розвитку: А. м'язова сила кистей, ЖЄЛ, маса тіла Б. довжина та маса тіла, обхват грудної клітини В. композиція тіла та м'язів, маса тіла Г. постава, форма ніг та стіп, характер жировідкладення

796. До задач тестування спортсменів не належить: А. спортивний відбір Б. оцінка фізичного розвитку В. визначення фізичної працездатності Г. оцінка резервів кардіореспираторної системи Д. визначення ефективності фізичної реабілітації спортсменів

797. Протипокання до призначення ЛФК в абдомінальній хірургії:
А. важкий стан, зумовлений супутніми захворюваннями, загроза кровотечі
Б. атонія сечового міхура
В. підвищення температури тіла у зв’язку із запальними явищами у легенях
Г. парез кишківника
Д. загострення туберкульозу легень


798. Непрямий метод визначення МСК: А. проба Руф'є Б. Гарвардський степ-тест В. проба Сьостранда

799. Для тестування фізичної працездатності використовують:
А. субмаксимальний тест РWC-170
Б. Гарвардський степ-тест
В. тести Купера 12-хв. і 1,5-мильний
Г. пробу 20 присідань
Д. комбінована проба Лєтунова

800. При гіпертонічному типі реакції системи кровообігу на фізичне навантаження діастолічний тиск: А. підвищується Б. знижується В. залишається незмінним Г. можливі всі перераховані варіанти



Ритмо пластичні вправи, ритмічність і пластичність

Ритмо пластичні вправи, ритмічність і пластичність
Ритмо пластичні вправи. Характерною рисою ритмопластических вправ є ритмічність і пластичність рухів. Ці вправи можуть виконуватися як на місці, так і з переміщенням, як без снарядів, так і зі снарядами та предметами (гімнастична палиця, булава, обручі, шарфи, прапорці та ін).


Ритмо пластичні вправи включають елементи з предметами і без предметів. Окремі предмети використовуються також для обтяження вправи і зміцнення окремих м'язових груп (гантелі, медицинболы).

Інші предмети, як, наприклад, булави, застосовуються також для розвитку координації рухів; збільшуючи довжину важеля при рухи верхніми кінцівками, вони дозволяють в кращій мірі розвивати обсяг рухів у плечових суглобах.

Гімнастична палиця дозволяє застосовувати вправи з допомогою здорової руки і тим сприяти розвитку функції руху в суглобах ураженої симетричної кінцівки.

Гімнастична палиця знаходить широке застосування в коригувальної гімнастики для зміцнення м'язів спини, плечового пояса і грудної клітини.


Послідовне зниження точки опори рук і ніг у танці при ритмопластических вправах можуть значно навантажувати апарат кровообігу.

Ритмо пластичні вправи характеризуються закругленностью, м'якість та плавність рухів.

Для ритмічності, пластичності і більшої виразності виконуваних рухів необхідно музичний супровід.

Музичний супровід при ритмопластических вправах позитивно впливає на нервово-психічну сферу займаються.

Полегшує виконання вправ і, підпорядковуючи останні музичного ритму, сприяє розвитку координації рухів і виховання рухових навичок.

Ритмо пластичні вправи найбільш показані для дітей та підлітків та в кращій мірі здійснюються у жіночих групах.

Застосування ритмопластических вправ

Застосування ритмопластических вправ бажано в тих випадках, коли потрібно знизити напруження нервово-психічної сфери, створити бадьорий настрій, відволікаючу хворого від хворобливих переживань.

Коригуючі вправи лікувальної фізкультури

Коригуючі вправи
Коригуючі вправи або виправляють, це такі вправи, які безпосередньо зміцнюють м'язи корпусу, переважно систему розгиначів, вигинають хребет в напрямку,

протилежному патологічного викривлення, і розвивають статичну і динамічну функцію хребта і грудної клітки.

Коригуючі вправи застосовуються з метою вирівнювання м'язової дистопії між згиначів і розгиначів.


Вирівнювання м'язової дистопії досягається за допомогою коригуючих вправ:

а) переважним впливом на розтягнення скорочених м'язів (згиначів) і зміцнення розтягнутих і зазвичай ослаблених (чаші розгиначів);

б) зміцнення всіх м'язових груп, що беруть участь в правильному положенні корригируемого ділянки тіла.


Завдання коригуючих вправ:

протидіяти різним країнам деформацій, виховувати правильну поставу і сприяти гармонійному фізичному розвитку дітей та підлітків.


Показаннями для застосування коригуючих вправ є:

слабкий фізичний розвиток,
викривлення хребта,
деформація грудної клітки,
порушення постави,
плоскостопість тощо


Систематичне і цілеспрямоване використання в процедурах лікувальної фізкультури активних коригуючих вправ, застосовуваних у відповідності з медичними показаннями, входить в поняття коригувальної гімнастики.


Порядкові, підготовчі, вступні вправи

Порядкові вправи, підготовчі вправи
Характер порядкових вправ
Порядкові вправи мають характер дисциплінуючого і виховного значення для хворих. Вони допомагають організації хворих при проведенні групових процедур лікувальної гімнастики і застосовуються на початку і протягом кожного заняття.

Порядкові вправи сприяють дисциплінованості займаються, підвищують емоційність і дозволяють виконувати різні перестроювання на заняттях для виконання вправ. Цей вид вправ має прикладне значення.


Порядкові вправи створюють помірне фізичне навантаження організму людини, основним елементом цих вправ є ходьба. Вони сприяють також розвитку навичок до виконання колективних вправ.


До порядкових вправ слід віднести: шикування, перешикування, розмикання, ходьбу у різних напрямках (в обхід, по колу, по діагоналі тощо).


У зв'язку з цим кожна групова процедура лікувальної гімнастики зазвичай починається з порядкових вправ, які використовуються також і при зміні одного розділу процедури іншим (перестроювання).


Дуже бажано музичний супровід цього виду вправ, якщо обстановка лікувального закладу дозволяє це зробити.


Музичний супровід вправ разом з командою, показом є додаткове роздратування, що надходить із середовища, що оточує людину. Музика в поєднанні з рухом стає збудником цього руху, полегшуючи його виконання.


Підготовчі, або вступні вправи

Однією з характерних особливостей методики лікувальної фізкультури є здійснення принципу поступовості в збільшенні фізичного навантаження процедури лікувальної гімнастики.


Для забезпечення цього методичного правила спочатку необхідно застосовувати найбільш легкі вправи, доступні хворим, і потім поступово ускладнювати їх. Ця задача поступового втягування організму хворого в зростаючу фізичне навантаження здійснюється насамперед використанням підготовчих вправ.


Застосування підготовчих вправ

Сама назва підготовчі вправи вказує на те, що їх застосування готує хворого до більш високої навантаженні, що має місце в середній частині процедури лікувальної гімнастики. У зв'язку з цим підготовчі вправи зазвичай застосовуються слідом за порядковими в першій половині процедури.

З допомогою цих вправ можливо і зниження фізичної навантаження до кінця заняття лікувальною гімнастикою.


До підготовлених вправ відносяться різні елементарні вправи, що утягують в активну діяльність обмежені м'язові групи і здійснювані в спокійному темпі і тому пред'являють організму хворого невелику фізичну навантаження (окремі вправи для рук, ніг або корпусу).

Ці вправи звичайно застосовуються у трьох основних вихідних положеннях стоячи, сидячи, лежачи.

Застосування дихальних вправ

Дихальні вправи, застосування дихальних вправ

Дихальні вправи.
Під дихальними вправами в лікувальній фізкультурі мають на увазі ті вправи, які сприяють вихованню правильного дихання і,

не пред'являючи великих вимог до хворого, суттєво стимулюють функцію зовнішнього дихання.


Характеризуючи дихальні вправи, необхідно відзначити, що вони повинні бути прості за побудовою, не викликати у хворих труднощів у їх виконанні і не супроводжуватися силових напругою, так як всяке зусилля гальмує і пригнічує функцію дихання.


Дихальні вправи здійснюються без руху рук і корпусу (вправи в статичному диханні), з супроводом руху рук і корпусу (вправи в динамічному диханні),


і виділяються також спеціальні вправи, які сприяють переважному розвитку окремих ділянок дихального апарату і фаз дихання.


Дихальні вправи у методиці лікувальної фізкультури застосовуються в чергуванні з іншими фізичними вправами, під впливом яких стимулюється функція дихання.


Дихальна гімнастика в чистому вигляді в лікувальній фізкультурі не застосовується, так як викликає гіпервентиляцію.


Вправи широко використовуються при застосуванні лікувальної гімнастики до різних хворим, особливо при захворюваннях серцево-судинної і дихальної систем.



Яндекс.Метрика

95

Коментарі